Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Serdar Ortaç: 5 yıl içinde kardeşim, babam, orkestramda en sevdiğim gitaristim öldü...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Didem
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 3 gün önce görüldü
Serdar Ortaç: 5 yıl içinde kardeşim, babam, orkestramda en sevdiğim gitaristim öldü...

Didem

Moderasyon Member
Süper Moderatör
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
3,473
Tepkime puanı
15
SERDAR Ortaç geçen akşam Harbiye Açıkhava’daki sahnesi ile dikkat çekmiş ve “Sarhoş oldum, içkinin Allah belasını versin” açıklamasında bulunmuştu.
Haberin DevamıSanatçı önceki akşam ise sosyal medya hesabından canlı yayın açıp ruh halini şu sözlerle anlattı: “Her şeyi kaybetmişim zaten. Sağlığımı kaybetmeyeyim diye düşünüyordum, onu da kaybettim. Kardeşim, babam, orkestramda en sevdiğim gitaristim öldü. Bunların hepsi beş sene içinde oldu. Boşandım, o en hafifiydi. Kaybedeceğim bir şey yok. Evim yansa, dönüp bakmam. Ben hata yaptığımı biliyorum. İçmezsem hata yapmam, onda kesinim. Şu viskiyi bıraktığım gün bence ağrılarım da azalacak.” Ortaç, üzüntülü bir şekilde sözlerine şöyle devam etti: “Ağrılara dayanamayınca şişeye vuruyorum. Hastalığım MS. Bunun tedavsi yok. SMA’nın, ALS’nin, kanserin var, bir tek bu hastalığın yok. Buna kas felci diyorlar yani kasların çürümesi. Yolda yürürken bir anda düşüyorsun. Benim parmaklarımı yamulttu.”Gözden KaçmasınSerdar Ortaç'ın kardeş acısı...Ayakta durmakta zorlandıHaberi görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:#Serdar Ortaç#SMA#ALS

6656e2886724658493d36c8f.jpg


SERDAR Ortaç geçen akşam Harbiye Açıkhava’daki sahnesi ile dikkat çekmiş ve “Sarhoş oldum, içkinin Allah belasını versin” açıklamasında bulunmuştu.
Haberin DevamıSanatçı önceki akşam ise sosyal medya hesabından canlı yayın açıp ruh halini şu sözlerle anlattı: “Her şeyi kaybetmişim zaten. Sağlığımı kaybetmeyeyim diye düşünüyordum, onu da kaybettim. Kardeşim, babam, orkestramda en sevdiğim gitaristim öldü. Bunların hepsi beş sene içinde oldu. Boşandım, o en hafifiydi. Kaybedeceğim bir şey yok. Evim yansa, dönüp bakmam. Ben hata yaptığımı biliyorum. İçmezsem hata yapmam, onda kesinim. Şu viskiyi bıraktığım gün bence ağrılarım da azalacak.” Ortaç, üzüntülü bir şekilde sözlerine şöyle devam etti: “Ağrılara dayanamayınca şişeye vuruyorum. Hastalığım MS. Bunun tedavsi yok. SMA’nın, ALS’nin, kanserin var, bir tek bu hastalığın yok. Buna kas felci diyorlar yani kasların çürümesi. Yolda yürürken bir anda düşüyorsun. Benim parmaklarımı yamulttu.”Gözden KaçmasınSerdar Ortaç'ın kardeş acısı...Ayakta durmakta zorlandıHaberi görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:#Serdar Ortaç#SMA#ALS

640db83b4e3fe11990173123.jpg
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri