Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Zuhal Olcay: Müzikalin tadı başka

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Didem
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 3 gün önce görüldü
Zuhal Olcay: Müzikalin tadı başka

Didem

Moderasyon Member
Süper Moderatör
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
3,473
Tepkime puanı
15
Oluşturulma Tarihi: Eylül 19, 2025 08:19Zuhal Olcay, 90’lı yıllarda sahnelediği “Evita”nın ardından ilk kez bir müzikalle seyirci karşısına çıkmaya hazırlanıyor.
Haberin Devamı“Don Quixote” (Don Kişot) adlı müzikalde Selçuk Yöntem ve Cengiz Bozkurt’la başrolü üstlenen Zuhal Olcay, projeyi neden kabul ettiğini şöyle anlattı:“Benim için çok değerli bir proje. Çünkü Don Quixote’u 1972 yılında konservatuvarda öğrenciyken Ankara’da izlemiştim. O dönemden beri dağarcığımda müzikleri döner durur. Selçuk Yöntem’le konservatuvardan arkadaşız. Beni ilk arayıp ‘Zuhal yapar mıyız?’ dediğinde hiç düşünmeden ‘evet’ dedim.”Sanatçı, heyecanını şu sözlerle paylaştı: “Evita müzikalini 1990 senesinde sahneye taşımıştık. O zaman çok büyük ses getirmişti. O günden sonra ilk kez böyle büyük bir müzikal projesiyle seyircinin karşısında olacağım. Tabii ki tiyatrocuyum, öncelikle oyuncuyum, sinema oyuncusuyum ama müzikallerin tadı çok başka. Bu müzikalle seyirciyle çok özel bir bağ kuracağımızı düşünüyorum. Heyecanlıyım. İçinde olmayı çok istediğim bir proje yıllar sonra gerçekleşti. Benim için de bir sürpriz oldu.”
Haberle ilgili daha fazlası:#Zuhal Olcay#Selçuk Yöntem#Cengiz Bozkurt

68cce7e4de19472041f583b3.jpg


Oluşturulma Tarihi: Eylül 19, 2025 08:19Zuhal Olcay, 90’lı yıllarda sahnelediği “Evita”nın ardından ilk kez bir müzikalle seyirci karşısına çıkmaya hazırlanıyor.
Haberin Devamı“Don Quixote” (Don Kişot) adlı müzikalde Selçuk Yöntem ve Cengiz Bozkurt’la başrolü üstlenen Zuhal Olcay, projeyi neden kabul ettiğini şöyle anlattı:“Benim için çok değerli bir proje. Çünkü Don Quixote’u 1972 yılında konservatuvarda öğrenciyken Ankara’da izlemiştim. O dönemden beri dağarcığımda müzikleri döner durur. Selçuk Yöntem’le konservatuvardan arkadaşız. Beni ilk arayıp ‘Zuhal yapar mıyız?’ dediğinde hiç düşünmeden ‘evet’ dedim.”Sanatçı, heyecanını şu sözlerle paylaştı: “Evita müzikalini 1990 senesinde sahneye taşımıştık. O zaman çok büyük ses getirmişti. O günden sonra ilk kez böyle büyük bir müzikal projesiyle seyircinin karşısında olacağım. Tabii ki tiyatrocuyum, öncelikle oyuncuyum, sinema oyuncusuyum ama müzikallerin tadı çok başka. Bu müzikalle seyirciyle çok özel bir bağ kuracağımızı düşünüyorum. Heyecanlıyım. İçinde olmayı çok istediğim bir proje yıllar sonra gerçekleşti. Benim için de bir sürpriz oldu.”
Haberle ilgili daha fazlası:#Zuhal Olcay#Selçuk Yöntem#Cengiz Bozkurt

68cce7edde19472041f583b7.jpg
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri