Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Samsunsporlu Bennasser'den taraftara çağrı! "Yanımızda olmaya devam etsinler..."

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Dir3ctor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
🕒 Konu sahibi 52 dakika önce aktifti
Samsunsporlu Bennasser'den taraftara çağrı! "Yanımızda olmaya devam etsinler..."

Dir3ctor

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
8 Şub 2022
Mesajlar
19,044
Tepkime puanı
4
Berkay YILDIZ / SAMSUN, (DHA)Oluşturulma Tarihi: Eylül 12, 2024 10:42Samsunspor’un tecrübeli orta saha oyuncusu Ait Bennasser, DHA’ya özel açıklamalarda bulundu.
Haberin DevamıSüper Lig’de oynadıkları ilk 3 maç hakkında konuşan Ait Bennasser, "Sezona iyi bir şekilde başladık. İlk maçımızı kendi evinizde Beşiktaş’a karşı oynadık. Çok büyük ve zor bir maçtı. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık. Ama ne yazık ki kaybettik. Daha sonrasında 2 deplasman maçına çıktık. Takım olarak çok iyi bir oyun sergiledik. Kazanmayı da hak ettik" açıklamalarında bulundu.‘ŞU AN ÖNEMLİ OLAN ŞEY TAKIMIN BAŞARISIDIR’Samsunspor'da bulunmaktan çok mutlu olduğunun altını çizen Bennasser, "Samsunspor forması giymekten memnunum. Şu an önemli olan şey takımın başarısıdır; takımın ligde kalmasıdır. Onun için tüm odak noktam Samsunspor'un başarısı üzerine" ifadelerini kullandı.Haberin Devamı‘İLK 3 MAÇTA GÖSTERDİĞİMİZ PERFORMANSI ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARDA DA GÖSTEREBİLİRSEK FAZLASINI BAŞARIRIZ’Takım olarak lige hazır olduklarını söyleyen Bennasser, "Bir transfer yasağı ile başladık. Ama ben bunu bir problem olarak görmüyorum. Biz çok iyi bir takımız. Zaten bunu da oynadığımız ilk 3 maçta gösterdik. Birçok takım şu an için hazır olmayabilir ama Samsunspor hazır. Şu an en büyük hedefimiz ligde kalmak. İlk 3 maçta gösterdiğimiz performans daha fazlasını da yapabileceğimizi gösterdi. Zaten yapmamız gereken önümüzdeki maçlarda da en iyi şekilde istediğimiz performansı öne çıkarmaktır" dedi.‘TARAFTARLARIMIZ BİZİM YANIMIZDA OLURSA ÇOK İYİ İŞLER YAPABİLİRİZ’Bu sezon da taraftarların desteğine ihtiyaçlarının olduğunu belirsen Bennasser, "Geçen sezona çok kötü başlamıştık. Çok kötü sonuçlar aldık. Ona rağmen son maça kadar taraftarlarımız bizim her zaman yanımızda oldu. Gerek iç saha maçlarında, gerekse deplasmanda desteklerini bizden esirgemediler. Bu sene de tekrar onlara ihtiyacımız var. Bizi, kulübü, oyuncuları hatta başkanımızı desteklemelerine ihtiyacımız var. Onlar bizim yanımızda olurlarsa çok iyi işler yapabiliriz” diye konuştu.
Haberle ilgili daha fazlası:#Samsunspor#Ait Bennasser#Süper Lig

66e29b3f4f063a9b8326c311.jpg


Berkay YILDIZ / SAMSUN, (DHA)Oluşturulma Tarihi: Eylül 12, 2024 10:42Samsunspor’un tecrübeli orta saha oyuncusu Ait Bennasser, DHA’ya özel açıklamalarda bulundu.
Haberin DevamıSüper Lig’de oynadıkları ilk 3 maç hakkında konuşan Ait Bennasser, "Sezona iyi bir şekilde başladık. İlk maçımızı kendi evinizde Beşiktaş’a karşı oynadık. Çok büyük ve zor bir maçtı. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık. Ama ne yazık ki kaybettik. Daha sonrasında 2 deplasman maçına çıktık. Takım olarak çok iyi bir oyun sergiledik. Kazanmayı da hak ettik" açıklamalarında bulundu.‘ŞU AN ÖNEMLİ OLAN ŞEY TAKIMIN BAŞARISIDIR’Samsunspor'da bulunmaktan çok mutlu olduğunun altını çizen Bennasser, "Samsunspor forması giymekten memnunum. Şu an önemli olan şey takımın başarısıdır; takımın ligde kalmasıdır. Onun için tüm odak noktam Samsunspor'un başarısı üzerine" ifadelerini kullandı.Haberin Devamı‘İLK 3 MAÇTA GÖSTERDİĞİMİZ PERFORMANSI ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARDA DA GÖSTEREBİLİRSEK FAZLASINI BAŞARIRIZ’Takım olarak lige hazır olduklarını söyleyen Bennasser, "Bir transfer yasağı ile başladık. Ama ben bunu bir problem olarak görmüyorum. Biz çok iyi bir takımız. Zaten bunu da oynadığımız ilk 3 maçta gösterdik. Birçok takım şu an için hazır olmayabilir ama Samsunspor hazır. Şu an en büyük hedefimiz ligde kalmak. İlk 3 maçta gösterdiğimiz performans daha fazlasını da yapabileceğimizi gösterdi. Zaten yapmamız gereken önümüzdeki maçlarda da en iyi şekilde istediğimiz performansı öne çıkarmaktır" dedi.‘TARAFTARLARIMIZ BİZİM YANIMIZDA OLURSA ÇOK İYİ İŞLER YAPABİLİRİZ’Bu sezon da taraftarların desteğine ihtiyaçlarının olduğunu belirsen Bennasser, "Geçen sezona çok kötü başlamıştık. Çok kötü sonuçlar aldık. Ona rağmen son maça kadar taraftarlarımız bizim her zaman yanımızda oldu. Gerek iç saha maçlarında, gerekse deplasmanda desteklerini bizden esirgemediler. Bu sene de tekrar onlara ihtiyacımız var. Bizi, kulübü, oyuncuları hatta başkanımızı desteklemelerine ihtiyacımız var. Onlar bizim yanımızda olurlarsa çok iyi işler yapabiliriz” diye konuştu.
Haberle ilgili daha fazlası:#Samsunspor#Ait Bennasser#Süper Lig

66e29b1e4f063a9b8326c2f6.jpg
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri