Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Televizyon Şahsiyet (2018)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nvn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Televizyon Şahsiyet (2018)

Nvn

Management Member
IFGT Admin
Katılım
15 May 2025
Mesajlar
3,648
Tepkime puanı
844
Web
www.haylaz.net
Cinsiyet
Kadın
Takım
Beşiktaş

0838f587f7fde6ebf30f6f3240f49f1c.jpg

"- Zaten ne demiş şair ?
Hayat, hatıradır. Unutursan ölürsün..

- Güzel söylemiş. Kim bu?

-Unuttum !"

* * *

-Öylesine ciddiye alıcaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, mesela, zeytin dikceceksin.
Hem de öyle çocuklara falan kalsın diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için...

* * *

"-“Çünkü ben bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu görünce üstüme öyle bir hüzün çöktü ki
altında bir çiçek gibi ezildim.
Onun için de bu masmavi dünyada ne kokum kaldı ne de rengim.
Ben bir defterin iki sayfası arasında değil, milyonlarca insanın arasında kurutulmuş bir çiçeğim."

* * *

''-Sonra anlıyorsun inandığın her şeyin yalan olduğunu.
O zaman fark ediyorsun, aslında güveneceğin hiçbir şey yokmuş.
Boş yere inanmışsın işte...'

* * *

"-...insanlar adam gibi dinlemiyor birbirini.
Cümleyi bitirmeden otomatik cevap.
Her şey otomatik zaten.
Sonra anlaşamıyoruz, anlaşamazsın tabi!”

* * *

"- ...ama er geç , ben de unutacağım , değil mi ?
Bütün hatıralarım silinip gidecek .
Peki ben ne olacağım ?
Telefon numaraları bir şey değil de .
Benim şahsiyetim ne olacak ? "

* * *

“-Merak etme, alışırsın.
İnsan bir şekilde ölülere alışabiliyor çünkü.
Ne de olsa kimseye bir zararları yok.
Yani artık yok.
Onun için mesele yaşayanlara alışmakta.

Esas zor olan o.”
 

Ekli dosyayı görüntüle 1981

"- Zaten ne demiş şair ?
Hayat, hatıradır. Unutursan ölürsün..

- Güzel söylemiş. Kim bu?

-Unuttum !"

* * *

-Öylesine ciddiye alıcaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, mesela, zeytin dikceceksin.
Hem de öyle çocuklara falan kalsın diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için...

* * *

"-“Çünkü ben bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu görünce üstüme öyle bir hüzün çöktü ki
altında bir çiçek gibi ezildim.
Onun için de bu masmavi dünyada ne kokum kaldı ne de rengim.
Ben bir defterin iki sayfası arasında değil, milyonlarca insanın arasında kurutulmuş bir çiçeğim."

* * *

''-Sonra anlıyorsun inandığın her şeyin yalan olduğunu.
O zaman fark ediyorsun, aslında güveneceğin hiçbir şey yokmuş.
Boş yere inanmışsın işte...'

* * *

"-...insanlar adam gibi dinlemiyor birbirini.
Cümleyi bitirmeden otomatik cevap.
Her şey otomatik zaten.
Sonra anlaşamıyoruz, anlaşamazsın tabi!”

* * *

"- ...ama er geç , ben de unutacağım , değil mi ?
Bütün hatıralarım silinip gidecek .
Peki ben ne olacağım ?
Telefon numaraları bir şey değil de .
Benim şahsiyetim ne olacak ? "

* * *

“-Merak etme, alışırsın.
İnsan bir şekilde ölülere alışabiliyor çünkü.
Ne de olsa kimseye bir zararları yok.
Yani artık yok.
Onun için mesele yaşayanlara alışmakta.

Esas zor olan o.”

🥲❤️
 
  • Beğendim
Tepkiler: Nvn
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri