Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz'dan Galatasaray maçı sonrası isyan: 'Merak ediyorum, Ahmed Kutucu atılmayacak mıydı?'

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz'dan Galatasaray maçı sonrası isyan: 'Merak ediyorum, Ahmed Kutucu atılmayacak mıydı?'

Dir3ctor

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
8 Şub 2022
Mesajlar
19,044
Tepkime puanı
4
DHAOluşturulma Tarihi: Ocak 25, 2025 22:49Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, "Öncelikle oyuncularımızı, teknik heyetimi tebrik ediyorum. Son dakikaya kadar Galatasaray'ı tehdit eden bir oyunla ayrılıyoruz buradan. Sahada kalmaya, oyun oynamaya gayret eden bir takımız. Konyaspor olarak istediğimiz aslında bu. Bugün Ahmed Kutucu oyuna girdi, ben merak ediyorum Eyüpspor'da olsaydı bu pozisyonlarda oyundan atılmayacak mıydı? Yine Adil'e yapılan bir hamle var. Bir kırmızı kart beklentimiz var. Oyunumuzu değil, bu tarz kararları konuşuyoruz" dedi.
Haberin DevamıKonyaspor, Süper Lig'in 21'inci haftasında deplasmanda karşılaştığı Galatasaray'a 1-0 mağlup oldu. Bu mücadelenin ardından Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.Gözden KaçmasınGalatasaray'dan Mauro Icardi için rapor açıklaması: Doğru değil, erken dönecekHaberi Görüntüle"AHMED KUTUCU, EYÜPSPOR'DA OYNASA ATILMAYACAK MIYDI?"Başkan Korkmaz, sözlerine Bolu'da yaşanan yangın felaketi ve Konya'da bir binanın çökmesi sonucu hayatını kaybeden vatandaşlara başsağlığı yararlılara ise acil şifalar dileyerek başladı. Maçtaki hakem yönetiminden memnun olmadığını dile getiren Ömer Korkmaz, "Yakın bir zamanda Fenerbahçe'ye karşı böyle bir maç oynadık. Bugün de Galatasaray ile deplasmanda oynadık. Öncelikle oyuncularımızı, teknik heyetimi tebrik ediyorum. Son dakikaya kadar Galatasaray'ı tehdit eden bir oyunla ayrılıyoruz buradan. Sahada kalmaya, oyun oynamaya gayret eden bir takımız. Konyaspor olarak istediğimiz aslında bu. Bugün Ahmed Kutucu oyuna girdi, ben merak ediyorum Eyüpspor'da olsaydı bu pozisyonlarda oyundan atılmayacak mıydı? Yine Adil'e yapılan bir hamle var. Bir kırmızı kart beklentimiz var. Oyunumuzu değil, bu tarz kararları konuşuyoruz. 6 dakika uzatma verilen bir maç var. Uzatma süresi içinde yaklaşık 2,5 dakika oyun duruyor 54'üncü saniyede maç bitti" ifadelerini kullandı.Haberin Devamı"ADİL ŞEKİLDE OYNAMALILAR"Güçlü bir oyun oynamak istediklerini aktaran Korkmaz, "Bu tarz takımların yapması gereken şu; Anadolu takımlarıyla başa baş mücadele, adil bir şekilde oyun oynamalılar ki Avrupa arenasına çıktıklarında da güçlü kalsınlar, güçlü olsunlar. Bu ligin güçlü olması için, Avrupa'da başarı elde etmemiz için Türkiye'de bu takımların kendilerini iyi test edip gitmeleri gerekiyor. İnandığımız değerlerden bir tanesi de bu. Hakemlerden bağımsız, kararlardan bağımsız dişe diş bir oyun oynanması gerekiyor. Aslında bu takımları güçlendirecek olan da bizlerin güçlü oyunu. Biz oyun oynamak istiyoruz ama hakem kararlarına yenilmek istemiyoruz" sözlerini sarf etti.Gözden KaçmasınKonyaspor'dan Galatasaray maçında Yunus Akgün için kırmızı kart itirazı!Haberi Görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:#Konyaspor#GALATASARAY#Ömer Korkmaz

6795404d834710998e5543df.jpg


DHAOluşturulma Tarihi: Ocak 25, 2025 22:49Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, "Öncelikle oyuncularımızı, teknik heyetimi tebrik ediyorum. Son dakikaya kadar Galatasaray'ı tehdit eden bir oyunla ayrılıyoruz buradan. Sahada kalmaya, oyun oynamaya gayret eden bir takımız. Konyaspor olarak istediğimiz aslında bu. Bugün Ahmed Kutucu oyuna girdi, ben merak ediyorum Eyüpspor'da olsaydı bu pozisyonlarda oyundan atılmayacak mıydı? Yine Adil'e yapılan bir hamle var. Bir kırmızı kart beklentimiz var. Oyunumuzu değil, bu tarz kararları konuşuyoruz" dedi.
Haberin DevamıKonyaspor, Süper Lig'in 21'inci haftasında deplasmanda karşılaştığı Galatasaray'a 1-0 mağlup oldu. Bu mücadelenin ardından Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.Gözden KaçmasınGalatasaray'dan Mauro Icardi için rapor açıklaması: Doğru değil, erken dönecekHaberi Görüntüle"AHMED KUTUCU, EYÜPSPOR'DA OYNASA ATILMAYACAK MIYDI?"Başkan Korkmaz, sözlerine Bolu'da yaşanan yangın felaketi ve Konya'da bir binanın çökmesi sonucu hayatını kaybeden vatandaşlara başsağlığı yararlılara ise acil şifalar dileyerek başladı. Maçtaki hakem yönetiminden memnun olmadığını dile getiren Ömer Korkmaz, "Yakın bir zamanda Fenerbahçe'ye karşı böyle bir maç oynadık. Bugün de Galatasaray ile deplasmanda oynadık. Öncelikle oyuncularımızı, teknik heyetimi tebrik ediyorum. Son dakikaya kadar Galatasaray'ı tehdit eden bir oyunla ayrılıyoruz buradan. Sahada kalmaya, oyun oynamaya gayret eden bir takımız. Konyaspor olarak istediğimiz aslında bu. Bugün Ahmed Kutucu oyuna girdi, ben merak ediyorum Eyüpspor'da olsaydı bu pozisyonlarda oyundan atılmayacak mıydı? Yine Adil'e yapılan bir hamle var. Bir kırmızı kart beklentimiz var. Oyunumuzu değil, bu tarz kararları konuşuyoruz. 6 dakika uzatma verilen bir maç var. Uzatma süresi içinde yaklaşık 2,5 dakika oyun duruyor 54'üncü saniyede maç bitti" ifadelerini kullandı.Haberin Devamı"ADİL ŞEKİLDE OYNAMALILAR"Güçlü bir oyun oynamak istediklerini aktaran Korkmaz, "Bu tarz takımların yapması gereken şu; Anadolu takımlarıyla başa baş mücadele, adil bir şekilde oyun oynamalılar ki Avrupa arenasına çıktıklarında da güçlü kalsınlar, güçlü olsunlar. Bu ligin güçlü olması için, Avrupa'da başarı elde etmemiz için Türkiye'de bu takımların kendilerini iyi test edip gitmeleri gerekiyor. İnandığımız değerlerden bir tanesi de bu. Hakemlerden bağımsız, kararlardan bağımsız dişe diş bir oyun oynanması gerekiyor. Aslında bu takımları güçlendirecek olan da bizlerin güçlü oyunu. Biz oyun oynamak istiyoruz ama hakem kararlarına yenilmek istemiyoruz" sözlerini sarf etti.Gözden KaçmasınKonyaspor'dan Galatasaray maçında Yunus Akgün için kırmızı kart itirazı!Haberi Görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:#Konyaspor#GALATASARAY#Ömer Korkmaz

67953ca6834710998e5543d1.jpg


DHAOluşturulma Tarihi: Ocak 25, 2025 22:49Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, "Öncelikle oyuncularımızı, teknik heyetimi tebrik ediyorum. Son dakikaya kadar Galatasaray'ı tehdit eden bir oyunla ayrılıyoruz buradan. Sahada kalmaya, oyun oynamaya gayret eden bir takımız. Konyaspor olarak istediğimiz aslında bu. Bugün Ahmed Kutucu oyuna girdi, ben merak ediyorum Eyüpspor'da olsaydı bu pozisyonlarda oyundan atılmayacak mıydı? Yine Adil'e yapılan bir hamle var. Bir kırmızı kart beklentimiz var. Oyunumuzu değil, bu tarz kararları konuşuyoruz" dedi.
Haberin DevamıKonyaspor, Süper Lig'in 21'inci haftasında deplasmanda karşılaştığı Galatasaray'a 1-0 mağlup oldu. Bu mücadelenin ardından Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.Gözden KaçmasınGalatasaray'dan Mauro Icardi için rapor açıklaması: Doğru değil, erken dönecekHaberi Görüntüle"AHMED KUTUCU, EYÜPSPOR'DA OYNASA ATILMAYACAK MIYDI?"Başkan Korkmaz, sözlerine Bolu'da yaşanan yangın felaketi ve Konya'da bir binanın çökmesi sonucu hayatını kaybeden vatandaşlara başsağlığı yararlılara ise acil şifalar dileyerek başladı. Maçtaki hakem yönetiminden memnun olmadığını dile getiren Ömer Korkmaz, "Yakın bir zamanda Fenerbahçe'ye karşı böyle bir maç oynadık. Bugün de Galatasaray ile deplasmanda oynadık. Öncelikle oyuncularımızı, teknik heyetimi tebrik ediyorum. Son dakikaya kadar Galatasaray'ı tehdit eden bir oyunla ayrılıyoruz buradan. Sahada kalmaya, oyun oynamaya gayret eden bir takımız. Konyaspor olarak istediğimiz aslında bu. Bugün Ahmed Kutucu oyuna girdi, ben merak ediyorum Eyüpspor'da olsaydı bu pozisyonlarda oyundan atılmayacak mıydı? Yine Adil'e yapılan bir hamle var. Bir kırmızı kart beklentimiz var. Oyunumuzu değil, bu tarz kararları konuşuyoruz. 6 dakika uzatma verilen bir maç var. Uzatma süresi içinde yaklaşık 2,5 dakika oyun duruyor 54'üncü saniyede maç bitti" ifadelerini kullandı.Haberin Devamı"ADİL ŞEKİLDE OYNAMALILAR"Güçlü bir oyun oynamak istediklerini aktaran Korkmaz, "Bu tarz takımların yapması gereken şu; Anadolu takımlarıyla başa baş mücadele, adil bir şekilde oyun oynamalılar ki Avrupa arenasına çıktıklarında da güçlü kalsınlar, güçlü olsunlar. Bu ligin güçlü olması için, Avrupa'da başarı elde etmemiz için Türkiye'de bu takımların kendilerini iyi test edip gitmeleri gerekiyor. İnandığımız değerlerden bir tanesi de bu. Hakemlerden bağımsız, kararlardan bağımsız dişe diş bir oyun oynanması gerekiyor. Aslında bu takımları güçlendirecek olan da bizlerin güçlü oyunu. Biz oyun oynamak istiyoruz ama hakem kararlarına yenilmek istemiyoruz" sözlerini sarf etti.Gözden KaçmasınKonyaspor'dan Galatasaray maçında Yunus Akgün için kırmızı kart itirazı!Haberi Görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:#Konyaspor#GALATASARAY#Ömer Korkmaz

6795209c834710998e554381.jpg
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri