Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz: Fenerbahçe’ye değil, hakemlere yenildik

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz: Fenerbahçe’ye değil, hakemlere yenildik

Dir3ctor

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
8 Şub 2022
Mesajlar
19,044
Tepkime puanı
4
Oluşturulma Tarihi: Ocak 13, 2025 23:52Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, Süper Lig'de Fenerbahçe’ye 3-2 kaybettikleri maçın ardından hakem kararlarını eleştirdi. Ömer Korkmaz, Fenerbahçe’ye 3-2’lik skorla yenildikleri maçın ardından Anadolu takımlarının sonu belli olan maçları oynamaması gerektiğini ifade ederek, “Anadolu takımları olarak zaten para kazanamıyoruz bu maçlarda. O zaman oynamayalım bu maçları doğrudan bitsin” dedi.
Haberin DevamıKonyaspor Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında Fenerbahçe’ye sahasında 3-2’lik skorla mağlup oldu.Maç sonu basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, “Bugün burada çok farklı bir mücadele vardı. Aslında iki taraf içinde çok güzel mücadele vardı. Bu bir kronik yara haline geldi. Bu lig sadece iki takımdan ibaret değil. Buraya odaklanmamız gerekiyor artık. Bundan sonra her maç daha değerli. Düşme-kalma maçları, yukarıya oynayan Anadolu takımlarının pozisyonu. Bu gün sahada şunu gördük, büyüklerimiz, hakem hocalarımız yorumlayacaktır. Bizlerde Anadolu takımları olarak bu kararlardan tatmin olmak istiyoruz. Ama bunların devam etmesi her Anadolu kulübünün canını yakıyor. Dün Fenerbahçe kulübü aslında bir fragman yayınladı, bu günü de işaret etmiş olabilir. Benim gördüğüm Fenerbahçeli en az 3 sarı kartı vardı. Edin Dzeko’nun yaptığı hareket kırmızı karttı. Sahada hakem yok, var odasında hakem yok, korner olmayan bir pozisyondan 2’nci golü yiyoruz. Bunlarla nereye kadar gideceğiz bilmiyorum. Bu gün Prip’e atılan dirsek Kadıköy’de Fenerbahçe’nin bir oyuncusuna atılsa o penaltıyı veremeyecek miyiz? Zaten bu hakemler Türkiye’de eleştiriliyor. Sahada hakem yok, VAR’da hakem yokmuş gibi oynuyoruz. İnanın oyuncular kendi kararlarını kendi verse Fenerbahçeli oyuncular kendilerini 2 kişi eksik bırakırdı. Oyuncuların adaletlerine daha çok güveniyorum. Böyle bir süreci artık yaşamak istemiyoruz. Zaten VAR noktasında sıkıntılıyız. Bu hakemlere ödenen ücretleri Anadolu takımlarına versinler bari en azından gelirimiz olur. Zaten zor şartlarda ayakta kalan takımlarız. Bir Anadolu takımı daha ne kadar mücadele edebilir sahada. Oyuncularımızla gurur duyuyoruz. Kaybettiğimize üzülmeyelim, Fenerbahçe’ye değil biz hakemlere yenildik. Bu takımlar eğer sonu belli olan maçları oynayacaksa biz Anadolu takımları olarak zaten para kazanamıyoruz bu maçlarda. O zaman oynamayalım bu maçları doğrudan bitsin” şeklinde konuştu.Haberin DevamıGözden KaçmasınYusuf Erdoğan'dan olay açıklama: Hakem özür dilediHaberi görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:#Konyaspor#Fenerbahçe#Süper Lig

67857ce0904e27543e65c8be.jpg


Oluşturulma Tarihi: Ocak 13, 2025 23:52Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, Süper Lig'de Fenerbahçe’ye 3-2 kaybettikleri maçın ardından hakem kararlarını eleştirdi. Ömer Korkmaz, Fenerbahçe’ye 3-2’lik skorla yenildikleri maçın ardından Anadolu takımlarının sonu belli olan maçları oynamaması gerektiğini ifade ederek, “Anadolu takımları olarak zaten para kazanamıyoruz bu maçlarda. O zaman oynamayalım bu maçları doğrudan bitsin” dedi.
Haberin DevamıKonyaspor Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında Fenerbahçe’ye sahasında 3-2’lik skorla mağlup oldu.Maç sonu basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, “Bugün burada çok farklı bir mücadele vardı. Aslında iki taraf içinde çok güzel mücadele vardı. Bu bir kronik yara haline geldi. Bu lig sadece iki takımdan ibaret değil. Buraya odaklanmamız gerekiyor artık. Bundan sonra her maç daha değerli. Düşme-kalma maçları, yukarıya oynayan Anadolu takımlarının pozisyonu. Bu gün sahada şunu gördük, büyüklerimiz, hakem hocalarımız yorumlayacaktır. Bizlerde Anadolu takımları olarak bu kararlardan tatmin olmak istiyoruz. Ama bunların devam etmesi her Anadolu kulübünün canını yakıyor. Dün Fenerbahçe kulübü aslında bir fragman yayınladı, bu günü de işaret etmiş olabilir. Benim gördüğüm Fenerbahçeli en az 3 sarı kartı vardı. Edin Dzeko’nun yaptığı hareket kırmızı karttı. Sahada hakem yok, var odasında hakem yok, korner olmayan bir pozisyondan 2’nci golü yiyoruz. Bunlarla nereye kadar gideceğiz bilmiyorum. Bu gün Prip’e atılan dirsek Kadıköy’de Fenerbahçe’nin bir oyuncusuna atılsa o penaltıyı veremeyecek miyiz? Zaten bu hakemler Türkiye’de eleştiriliyor. Sahada hakem yok, VAR’da hakem yokmuş gibi oynuyoruz. İnanın oyuncular kendi kararlarını kendi verse Fenerbahçeli oyuncular kendilerini 2 kişi eksik bırakırdı. Oyuncuların adaletlerine daha çok güveniyorum. Böyle bir süreci artık yaşamak istemiyoruz. Zaten VAR noktasında sıkıntılıyız. Bu hakemlere ödenen ücretleri Anadolu takımlarına versinler bari en azından gelirimiz olur. Zaten zor şartlarda ayakta kalan takımlarız. Bir Anadolu takımı daha ne kadar mücadele edebilir sahada. Oyuncularımızla gurur duyuyoruz. Kaybettiğimize üzülmeyelim, Fenerbahçe’ye değil biz hakemlere yenildik. Bu takımlar eğer sonu belli olan maçları oynayacaksa biz Anadolu takımları olarak zaten para kazanamıyoruz bu maçlarda. O zaman oynamayalım bu maçları doğrudan bitsin” şeklinde konuştu.Haberin DevamıGözden KaçmasınYusuf Erdoğan'dan olay açıklama: Hakem özür dilediHaberi görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:#Konyaspor#Fenerbahçe#Süper Lig

67857661904e27543e65c89f.jpg
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri