- Katılım
- 24 May 2020
- Mesajlar
- 1,952
- Tepkime puanı
- 91
- Puanları
- 45
İtibar:
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), markalar için stratejik bir hale geldi. Dijital dünyada görünürlüklerini artırmak ve müşteri kitlesini büyütmek isteyen markalar, SEO’ya ağırlık veriyor. Çünkü dijital pazarlama profesyonellerinin %60’ı SEO aramalarının potansiyel satış kaynaklarının ilk sırasında yer aldığına dikkat çekiyor ve internette arama yapan kullanıcıların %99.4’ü birinci sayfadaki arama sonuçlarına tıklıyor.
Global SEO platformu Ahrefs’in paylaştığı verilere göre, internetteki deneyimlerin %68'i bir arama motoru ile başlıyor. Kullanıcıların %99.4’ü birinci sayfadaki arama sonuçlarına tıklarken, Google arama sonuçlarında sıralamadaki ilk üç site de tüm tıklamaların %54,4'ünü alıyor ve site sahipleri ziyaretçilerini müşteriye dönüştürebiliyor. Öyle ki dijital pazarlama profesyonellerinin %60’ına göre de Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) aramaları potansiyel satış kaynaklarının ilk sırasında yer alırken, internet sitelerini SEO odaklı içeriklerle destekleyerek arama motorlarında üst sıralara çıkan şirketler, bu sayede büyümelerini ölçeklendirebiliyor.
Dijital performans ajansı Clicks’us Digital Ajans Direktörü Kerim Atasu dijital pazarlama ve SEO’nun her ölçekteki şirket için stratejik hale geldiğini söyledi. Dijital dünyada yer alan veya bu dünyaya adım atmak isteyen herkese rehberlik etmek üzere Clicks’us Akademi platformunu kurduklarını belirten Kerim Atasu, günümüzde markaların rekabetinde stratejik hale gelen SEO uygulamalarına ilişkin değerlendirmede bulundu.
SEO’nun artık başlı başına bir sektör olarak değerlendirilmeye başlandığını vurgulayan Kerim Atasu, “Arama motorlarının ve arama teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte şirketler dijital marka stratejileri geliştirmeye başladı. Bunun temelinde dijital pazarlama ve SEO yani Arama Motoru Optimizasyonu var. Dijital dünyadaki rekabette kilit rol üstlenen SEO, markaları dijital dünyada üst sıralara taşıyor, dijital görünürlüğü artırıyor ve web trafiğini olumlu etkiliyor. Markalar SEO ile potansiyel müşterilere çok daha kolay ulaşabiliyor ve rakip markaların bir adım önüne geçebiliyor” ifadelerini kullandı.
Global SEO platformu Ahrefs’in paylaştığı verilere göre, internetteki deneyimlerin %68'i bir arama motoru ile başlıyor. Kullanıcıların %99.4’ü birinci sayfadaki arama sonuçlarına tıklarken, Google arama sonuçlarında sıralamadaki ilk üç site de tüm tıklamaların %54,4'ünü alıyor ve site sahipleri ziyaretçilerini müşteriye dönüştürebiliyor. Öyle ki dijital pazarlama profesyonellerinin %60’ına göre de Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) aramaları potansiyel satış kaynaklarının ilk sırasında yer alırken, internet sitelerini SEO odaklı içeriklerle destekleyerek arama motorlarında üst sıralara çıkan şirketler, bu sayede büyümelerini ölçeklendirebiliyor.
Dijital performans ajansı Clicks’us Digital Ajans Direktörü Kerim Atasu dijital pazarlama ve SEO’nun her ölçekteki şirket için stratejik hale geldiğini söyledi. Dijital dünyada yer alan veya bu dünyaya adım atmak isteyen herkese rehberlik etmek üzere Clicks’us Akademi platformunu kurduklarını belirten Kerim Atasu, günümüzde markaların rekabetinde stratejik hale gelen SEO uygulamalarına ilişkin değerlendirmede bulundu.
“SEO, bir sektör olarak değerlendiriliyor”
360 derece SEO hizmetleri ile markalara dijital dünyada rehberlik eden dijital performans ve SEO ajansı Clicks’us Digital Ajans Direktörü Kerim Atasu, dijital dünyada şirketler arasındaki rekabetin her geçen gün arttığına dikkat çekerek Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) gibi dijital performans uygulamalarıyla dijitalde öne çıkmanın yollarını arayan markaların dijitalleşmeyi müşterilere ulaşmanın en hızlı yolu olarak gördüğünü aktardı.SEO’nun artık başlı başına bir sektör olarak değerlendirilmeye başlandığını vurgulayan Kerim Atasu, “Arama motorlarının ve arama teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte şirketler dijital marka stratejileri geliştirmeye başladı. Bunun temelinde dijital pazarlama ve SEO yani Arama Motoru Optimizasyonu var. Dijital dünyadaki rekabette kilit rol üstlenen SEO, markaları dijital dünyada üst sıralara taşıyor, dijital görünürlüğü artırıyor ve web trafiğini olumlu etkiliyor. Markalar SEO ile potansiyel müşterilere çok daha kolay ulaşabiliyor ve rakip markaların bir adım önüne geçebiliyor” ifadelerini kullandı.