- Katılım
- 30 Tem 2023
- Mesajlar
- 45
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 8
İtibar:
Google, arama sonuçları ve haber sekmesine hangi haberin orijinal olduğunu doğrulamak için bir etiket güncellemesi getiriyor. “Highly cited (en çok alıntı yapılan)” adındaki etiket sayesinde kullanıcılara hangi haberi doğru olduğunu gösterecek.
Google kendi blog’unda paylaştığı bir duyuruda; kullanıcıları güvenilir kaynaklara yönlendirmek için “highly cited” (en çok alıntı yapılan) etiketi eklediğini duyurdu. Haberler bölümünde En çok okunan haberler bölümünde gösterilecek olan etiket, kullanıcıların diğer haber kuruluşları tarafından sıkça alıntılanan haberleri fark etmesine yardımcı olmak için oluşturulmuş durumda.
“Highly cited” şu an için sadece Amerika’da mobil cihazlar için ortaya çıkacak ve önümüzdeki aylarda dünya çapında kullanıma sunulacak. Google, haber paylaşımını arttırmak ve daha güvenilir bilgiye ulaşması için makaleler, röportajlar, duyurular, basın bültenleri ve yerel haberler gibi etiketler olacağını dile getiriyor.
Şirket bir blog yazısında, “Diyelim ki yerel bir haber kuruluşu, yerel okul bölgenizdeki sorunları araştıran bir araştırma haberi yayınladı. Haber o kadar büyük ki diğer birçok medya kuruluşu tarafından ele alınıyor. Ama ya yerel sakinler için benzersiz bir bağlamı olan bu orijinal haberi görmediyseniz? Diğer haber kuruluşları tarafından sıkça alıntılanan haberleri belirlemenize yardımcı olacak bir özellik getiriyoruz ve size bir haber için en yararlı ve alakalı bilgileri bulmanın basit bir yolunu sunuyoruz” dedi.
Google kendi blog’unda paylaştığı bir duyuruda; kullanıcıları güvenilir kaynaklara yönlendirmek için “highly cited” (en çok alıntı yapılan) etiketi eklediğini duyurdu. Haberler bölümünde En çok okunan haberler bölümünde gösterilecek olan etiket, kullanıcıların diğer haber kuruluşları tarafından sıkça alıntılanan haberleri fark etmesine yardımcı olmak için oluşturulmuş durumda.
“Highly cited” şu an için sadece Amerika’da mobil cihazlar için ortaya çıkacak ve önümüzdeki aylarda dünya çapında kullanıma sunulacak. Google, haber paylaşımını arttırmak ve daha güvenilir bilgiye ulaşması için makaleler, röportajlar, duyurular, basın bültenleri ve yerel haberler gibi etiketler olacağını dile getiriyor.
Şirket bir blog yazısında, “Diyelim ki yerel bir haber kuruluşu, yerel okul bölgenizdeki sorunları araştıran bir araştırma haberi yayınladı. Haber o kadar büyük ki diğer birçok medya kuruluşu tarafından ele alınıyor. Ama ya yerel sakinler için benzersiz bir bağlamı olan bu orijinal haberi görmediyseniz? Diğer haber kuruluşları tarafından sıkça alıntılanan haberleri belirlemenize yardımcı olacak bir özellik getiriyoruz ve size bir haber için en yararlı ve alakalı bilgileri bulmanın basit bir yolunu sunuyoruz” dedi.