Digital Platform Netflix Reklamlı Abonelere Daha Az Reklam Gösterecek: İşte Detaylar

[IF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Netflix kategorisinde Beetlejuice tarafından oluşturulan Netflix Reklamlı Abonelere Daha Az Reklam Gösterecek: İşte Detaylar başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 72 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Netflix
Konu Başlığı Netflix Reklamlı Abonelere Daha Az Reklam Gösterecek: İşte Detaylar
Konbuyu başlatan Beetlejuice
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Beetlejuice

Beetlejuice

Özel Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
93
Tepkime puanı
1
Puanları
8

İtibar:

Netflix, geçen yıl ABD pazarında reklamlı abonelik planını ilk kez tanıttığında, kullanıcıların ilgisini çekmeyi başarmıştı. Ancak bu ilgiyi sürdürülebilir kılmak adına platform, şimdi abonelik paketini daha da ilgi çekici hale getirmek için yeni geliştirmeler sunuyor. İzleyicilerin deneyimini zenginleştirmek amacıyla artık sıralı dizi seanslarında reklam frekansı azaltılacak. Bu sayede kullanıcılar, hikayeye daha derinlemesine dalmış olacaklar.

Netflix Reklamlı Abonelere Daha Az Reklam Gösterecek: İşte Detaylar!


Netflix'in reklamlı abonelik hizmeti, kullanıcı deneyimini üst seviyeye çıkarma hedefiyle önemli bir güncelleme aldı. İzleyiciler artık, peş peşe izledikleri dizi bölümlerinin ardından dördüncü bölümde reklamsız bir deneyimle karşılaşacaklar. Bu yenilik, Netflix'in izleme sürelerini artırma ve izleyici memnuniyetini maksimuma çıkarma çabasının bir parçası olacak!

Netflix bu stratejik hamlesiyle, abonelerine arka arkaya izleme deneyiminde bir mola sunarak maraton izlemelerini daha keyifli bir hale getirmeyi amaçlıyor. Bu durum, özellikle uzun bölümler ve sezonlar boyunca süren diziler için kullanıcıları motive ediyor ve platformda daha fazla vakit geçirmelerini sağlıyor. Bu kullanıcı dostu yaklaşım, Netflix'in sadık bir izleyici kitlesi oluşturmasında ve rekabetçi piyasada öne çıkmasında önemli bir rol oynuyor.

post_1699004306_78947595683990.png

Ayrıca reklamlı abonelik kullanıcıları için sunulan diğer bir yenilik ise çevrimdışı izleme özelliği. Artık Netflix aboneleri, reklamlı paket dahilinde dizi ve filmleri indirip, internet erişimi olmayan durumlarda bile kesintisiz bir izleme deneyimi yaşayabilecekler. Bu özellik, özellikle seyahat eden veya sınırlı internet erişimi olan kullanıcılar için büyük kolaylık sağlıyor.

Netflix'in daha önceden tanıttığı 1080p çözünürlükte izleme, aynı anda iki cihazda izleme gibi kaliteli hizmet seçeneklerine ek olarak bu yeni özellikler, firmanın kullanıcı deneyimini ne kadar önemsediğinin açık bir göstergesi. Şirketin açıklamasına göre reklamlı abone sayısı sadece bir sene içinde 15 milyona ulaşmış durumda. 6,99 dolarlık ABD fiyat etiketi ile sunulan reklamlı paket, henüz Türkiye'de kullanıma sunulmasa da bu yeni güncellemelerle birlikte Türk kullanıcıların da ilgisini çekeceğinin sinyallerini veriyor.

Netflix'in bu stratejik adımları, reklamlı abonelik modelinin daha cazip hale gelmesine neden oluyor. Kullanıcılar artık daha az reklam ve daha fazla içerik keyfi ile bütçelerine uygun bir abonelik modelinden yararlanabilecekler. Bu da Netflix'i, zorlu rekabet ortamında bir adım öne taşıyacak gibi görünüyor.
 
Üst Alt